Ασέβεια, απάτη προς τον ταξιδιώτη

Ασέβεια, απάτη προς τον ταξιδιώτη

ΑΙΧΜΕΣ

Το “wifi”, το σήμα αυτό, είναι γραμμένο όμορφα, τυποποιημένο προσεκτικά, σε εμφανές σημείο του ταξιδιωτικού γραφείου, στην πόρτα του λεωφορείου, σε εισιτήριο, σε κάρτα, σε διαφημιστικό…

Όλος αυτός ο «έξυπνος» τρόπος, το τέχνασμα, γίνεται για να προσελκύσει η Εταιρεία τον ταξιδιώτη, ώστε να προτιμήσει και να ταξιδέψει με τα λεωφορεία της.

Στην πραγματικότητα όμως, η συγκεκριμένη πράξη, είναι σκέτη απάτη. Ασέβεια προς τον ταξιδιώτη. Αφού κανένα λεωφορείο της γραμμής ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟ-ΑΘΗΝΑ προς ΤΙΡΑΝΑ, προς ΑΥΛΩΝΑ, προς ΑΓΙΟΥΣ ΣΑΡΑΝΤΑ, κλπ, κι αντιστρόφως, ούτε και του ΠΑΠΑΔΑΚΗ ακόμα, δεν έχει σταθερό “wifi”.

Μόνο διαφημίζει και δεν προσφέρει σταθερή διαδικτυακή επικοινωνία.

Οι οδηγοί τσάμπα προσπαθούν να δικαιολογήσουν την κατάσταση αυτή στον πελάτη με το άνοστο ψέμα σε διάφορες εκδοχές:

«Έχει βλάβη το διαδίκτυο σήμερα», «Μόλις τελείωσαν οι μονάδες», κ.λπ., κ.λπ. Τραβάει αυτό το κόλπο χρόνια…!!!

Σε όσους δουλεύουν διαδικτυακά, στη διάρκεια του ταξιδιού, η έλλειψη σύνδεσης δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα. Αφήνει τους ανθρώπους χωρίς δουλειά.

Γιώργος Μύτιλης