Η Cosmote αντί να απολογηθεί, σε απειλεί κι από πάνω

ΑΙΧΜΕΣ
Να ήταν μόνο για μερικές μέρες προβληματική η διαδικτυακή εξυπηρέτηση της Cosmote, θα συμβούλευες τον εαυτό σου: «Μην διαμαρτύρεσαι, κάνε υπομονή, θα εξαλειφθεί η βλάβη!».
Παρόλο που αντιμετωπίζεις σοβαρό πρόβλημα στη δουλειά σου, προσπαθείς να δικαιολογήσεις την κατάσταση: «Είναι δύσκολη εποχή. Μετά την πανδημία πολλοί πελάτες εξοικειώθηκαν στη νέα πραγματικότητα, εφαρμόζουν την τηλεργασία, που είναι επιπρόσθετο φόρτο στην εταιρεία, η οποία εκσυγχρονίζεται διαρκώς τον τελευταίο καιρό».
Κι όμως, η κατάσταση, δεν αντέχεται. Για να βρεις λύση, καλείς μέσω αυτόματου τηλεφωνητή, που σε στήνει στο «περίμενε», την ανάλογη υπηρεσία.
Ο τεχνικός που έρχεται με καθυστέρηση σπίτι σου, εξαλείφει προσωρινά τη βλάβη και η δραματική κατάσταση επιμένει.
Σε αυτή την περίπτωση, ενώ η εταιρεία πρέπει να απολογηθεί, κακώς πού δεν την καταγγείλαμε, για να αποζημιώσει, σε απειλεί κι από πάνω: «Αν δεν πληρώσετε θα υπάρχει φραγή! Άμα διακόψετε το συμβόλαιο σε ισχύ, έχετε πρόστιμο!».
Σήμερα, 03.10.2022, έπεσε σχεδόν 10 φορές το διαδίκτυο κι έκανε, μετά το κάθε πέσιμο, σχεδόν μισάωρο για να επανέλθει.
Πάνω στη δυσκολία αυτή, τον εκνευρισμό, σκέφτεσαι την αλλαγή εταιρείας. Αλλά δεν πράττεις, γιατί ξέρεις πολύ καλά ότι θα πας από το κακό στο χειρότερο… Και η επόμενη υπολειτουργεί.
…Κι η διαφήμιση της Cosmote, ότι «παρέχει ποιοτική εξυπηρέτηση στον πελάτη», «Από το σπίτι, καλύτερα για όλους» και λοιπά, καλά κρατεί. Αφού κανείς δεν της ασκεί κριτική. Δεν την ελέγχει.