Ινδία: Ενδέχεται να φτάσουν στους 388 οι νεκροί στο σιδηροδρομικό ατύχημα

Ινδία: Ενδέχεται να φτάσουν στους 388 οι νεκροί στο σιδηροδρομικό ατύχημα

Το Coromandel Express, που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Καλκούτα- Μαντράς, έλαβε άδεια να εισέλθει στην κεντρική σιδηροδρομική γραμμή, αλλά λόγω ανθρώπινου λάθους μπήκε σε άλλη στην οποία ήδη βρισκόταν εμπορική αμαξοστοιχία, εξηγεί η αστυνομία.

Το επιβατικό τρένο προσέκρουσε με ταχύτητα 130 χιλιομέτρων την ώρα πάνω στην εμπορική αμαξοστοιχία. Τρία βαγόνια έπεσαν στη διπλανή σιδηροδρομική γραμμή, με αποτέλεσμα να χτυπήσουν το πίσω μέρος ενός τρένου εξπρές που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Μπανγκαλόρ- Καλκούτα. Αυτή η σύγκρουση προκάλεσε τις περισσότερες ζημιές, προσθέτουν οι Times.

Χθες Σάββατο τα μέσα ενημέρωσης, επικαλούμενα αξιωματούχους των σιδηροδρόμων, είχαν κάνει λόγο για λάθος στη σηματοδότηση.

«Κανένας υπεύθυνος» για το ατύχημα δεν θα γλιτώσει, δεσμεύθηκε ο Ινδός πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόντι, ο οποίος επισκέφθηκε χθες το σημείο της τραγωδίας και τραυματίες στο νοσοκομείο. «Προσεύχομαι να ξεπεράσουμε αυτή τη θλιβερή στιγμή το συντομότερο δυνατό», τόνισε.

Το σιδηροδρομικό δυστύχημα της Παρασκευής είναι το πιο φονικό που έχει σημειωθεί στην Ινδία από το 1995, όταν δύο τρένα εξπρές συγκρούστηκαν κοντά στο Φιροζαμπάντ, προκαλώντας τον θάνατο περισσότερων από 300 ανθρώπων.

Στο παρελθόν η Ινδία έχει βιώσει πολλές σιδηροδρομικές τραγωδίες, ωστόσο τα τελευταία χρόνια η ασφάλεια του δικτύου έχει βελτιωθεί σημαντικά, χάρη στις επενδύσεις και την τεχνολογική εξέλιξη.

Το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στη χώρα ήταν εκείνο της 6ης Ιουνίου 1981, όταν επτά βαγόνια ενός τρένου που διέσχιζε μια γέφυρα έπεσαν στον ποταμό Μπαγκμάτι, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 800-1.000 άνθρωποι.

Σχετικά άρθρα: